خانما تست جوش شیرین انجام دادین؟

۱۱ پاسخ

تست جوش شیرین چطوره ؟ و برا چی استفاده می شه؟

من کف نکرد پسر بود

من اول جوش شیرین ریختم بعد ادرار . باید اول ادرار بریزم بعد جوش شیرین ؟؟؟

کف کرد پسر

منم درست بود هم جنسیت هم بارداری

چطور باید انجام داد

برای جنسیت یا مثبت بودن بارداری ؟

درسته

برای من درست بود

من انجام دادم پسر بود و فعلا که احتمال پسر رو دادن

من انجام دادم اشتباه بود

سوال های مرتبط

مامان نیاوش مامان نیاوش هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان احمدرضا🩵 مامان مامان احمدرضا🩵 ۵ ماهگی