از این شکم بند بارداری کسی استفاده کرده ؟؟

تصویر
۲۳ پاسخ

از اینا بگیر عالین

تصویر

من استفاده میکنم از یه مدل دیگش ولی قشنگ زیر شکممو جمع میکنه نمیزاره وزنش اویزون شه اذیتم کنه خیلی خوبه

کدوم مدل برای شکم درد خوبه؟
من تحرک که دارم انگار شکمم کشیده میشه

من می‌خوام بگیرم ازاینایی که زیر شکم هس دارن متاسفانه چند وقته دنبالشم

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

من دارم خوبه

دوستان این پیام مال حدود یکسال پیشه
گهواره هنگه گویا

اره من دارم خیلی خوبه

یه گن برای بعد زایمان و جمع کردن شکم پیشنهاد بدین

من دارم و استفاده میکنم ولی اون کش بالاش خیلی اذیت میکنه

خواهر من جفنش خیلی پایین بود از اینا گرفت خیلی کمکش کرد. نمیتونست راه بره . یکم بعد استفاده هم شکم دردش کمتر شد هم راحت تر حرکت میکرد

اینی که عکسشو گذاشتی خیلی خوبه ، شکمتو بالا نگه میداره. جنینو قشنگ وسط نگهمیداره عالیه ، من بارداری سوممه و واقعا عالیه ، جای بخیه هم فشار نمیاره

اینا برا چیه مثلا کمر درد کم می‌کنه

اره من خریدمش ۱۲۰۰

هنوز شیکم ندارم😂😂😂😂

قیمت ؟؟

دکتر بهم گفت بگیر کمک میکنه ب شکمت ولی من نگرفتم

من استفاده میکنم ، خوبه مخصوصا برای کمر درد

شکمت بزرگ و افتادس؟؟
عالیه برا شکم افتاده

سلام عزیزم این مدلی نگیر اون قسمتی ک بالای شکم میبندی خیلی اذیت کنندس از اینا بگیر ک فقط زیر شکمو نگه میدارن

اره من داشتم

اینا استفادش یکم سخته
زندایی من میگف اذیت میکنه اون کش بالاش

این دیگه چیه

سوال های مرتبط