کسی شکم بند بارداری استفاده می‌کنه ؟, برا چی خوبه ؟ کی باید ببندی؟

۱۱ پاسخ

من ماه ششم که درد زیر شکم و واژن داشتم به پیشنهاد دور بریا استفاده کردم ،دکترمم تایید کرد. خیلی خوبه ،موقع اشپزی یا بیرون میرم میبندم ،کمتر کمردرد میشم

من کمر درد داشتم دکتر گف استفاده کنم

منم دکتر گفت آب دور بچه زیاد استفاده کن تا کیسه اب مشگلی پیش نیاد

منم لگن درد شدید گرفتم دو شبه

موقع راه رفتن،فشار روی کمرو کم میکنه،وقتی شکمت بزرگ شد

شما وقتی دراز کشیده بودی هم کمربند رو باز نمیکردی؟

من چون افتادگی شکم داشتم سر اولی از اون بارداری استفاده می کنم

من استفاده میکنم سرکلاژم...دکترم گفت استفاده کنی بهتره...بیشتر دکترو بیرون برم میبندم

از وقتی ک شکمت بزرگ میشه
کمر درد و کم میکنه
اصن فک میکنی شکم نداری چ برسه ب اینک شکمت سنگین باشه

من استفاده میکنم . درد شدید لگن داشتم دکتر گفت بچه پایینه استفاده کن بکشه بالا

از هشت ماهگی
فشار از لگن وشکم کم میکنه ب بخش مختلف بدن تقسیم میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری