منم ب دکترم گفتم بچه کوچیک دارم همش سرپام شکمم آمده پایین برام نوشت نخریدم ترسیدم نتونم استفاده کنم
سلام خانما من کمر درد دارم و ترشحات سفید آبکی خطر دارع؟
برای چیه
از چند هفتگی باید ببندیم خانما؟؟
من بارداری قبلی مدام استفاده میکردم
اینسری هم دکترم گفت از الان استفاده کنم
من استفاده میکنم خیلی خوبه
من 🙋🏻♀️
اره خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.