بالاخره با یکماه تاخیر برا دخترم تولد گرفتم

تصویر
۴ پاسخ

منم دقیقا یک ماه بعد گرفتیم برای پسرم
عزیزم به مناسبت روز دختر برای سه تااز دخترا ادیت رایگان میزنم دوس داشتی یه سر به تاپیکام بزن متوجه میشی 🌷

😂😂😂😂 عزیزززم یک‌ماه تاخیر

تولدش مبارک مهم تولد گرفتی مهم نیست تاخیر داشت😍

مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی
مامان ماه من مامان ماه من ۱ سالگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی