۱۱ پاسخ

این آزمایش سل فری و آزمایش غربالگری اول اگر فقط سل فری انجام شه اشکالی نداره؟؟؟؟

سلفری ۵تومن داوم
ازمایش ان تی۲ تومن البته چون دوقلوئه دوتومن شد
ازمایش ان تی هم یک و صد و خورده ای

من سلفری دو هفته پیش دادم ۷۳۵۰
سونو انتی هم شد ۱۹۵۰

سلفری چی هست؟

سونو من دو میلیون و نیم شد سلفری هفته پیش هفت میلیون و خوردی که من اورژانسی خواستم شد هشت و شش صد

به من گفت ۹ تومن

من تازه دو هفته هست دادم6200بود

من 6200بود

سلفری قبل عید یکی از بستگان رفته بود 6 تومن الان نمی‌دونم
هزینه ی ان تی هم پرسیدم 1/430 گفتن

من امسال رفتم ۵۵۰۰ دادم برای سلفری
سونو غربالگری اول یک تومن شد
ازمایش غربالگری اول دو تومن شد

سلفری قبل عید منم دادم شیش میلیون الان دیگه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماه مامان ماه ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی
مامان عارف ۲ ساله مامان عارف ۲ ساله هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی