۸ پاسخ

منم حس میکنم گیج ویجم تو خرید نمی‌دونم از چی باید شروع کنم

فعلا نگرفتم تا ببینم دختره یا پسر

هیچی هنوز ۳۰برسم انشالله میرم یه سری لباس و پتو اینا میخرم

منم بچه م پاییزیه هیچی هنوز نخریدم اصن نمیدونمم چی باید بخرم چیگا کنم

من چیزای ضروری خریدم فعلا یه چیزایی

منم پایزی هست نه هنوز نگرفتم

من هیچی نگرفتم گذاشتم هفته های بالا بگیرم

من فعلا نکرفتم. بزار هفته هام بره بالا. ان شالله شروع میکنم

سوال های مرتبط

مامان هاکان  /هانیسا مامان هاکان /هانیسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱۱ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی