بعدش هم سعی کن سینت کامل بزار
من این قهوه ای دوره نک سینه رو پوستش و میگیرم میزارم تو دهن بچم ک همش بره
هیچی خوب نیس از گرون گرونش تا مارکا خوبش منم الان تو همچین وضعیتیم تنها چیزی ک خیلی سریع جواب گرفتم عسل اصل اصل کنار اگه نبود عسل های دیگ مثل بادام کوهی و بزن نک سینت ی پلاستیک فریزر کوچولو قیچی کن بچسبون ب سینت تو چند ساعت اثرشو میبینی
هزینه زیاد نکن برو داروخانه کرم شقاق سینه ژنوبایتیک یا هیدرودرم بگیر خوبه
هیدرودرم بهترین پماده دو سه باز زدم خوب شدم گذاشتم کنار
روغن حیوونیوهم زود خوب میکنه
ژنو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.