پماد شقاق سینه چی خوبه؟

۶ پاسخ

بعدش هم سعی کن سینت کامل بزار
من این قهوه ای دوره نک سینه رو پوستش و میگیرم میزارم تو دهن بچم ک همش بره

هیچی خوب نیس از گرون گرونش تا مارکا خوبش منم الان تو همچین وضعیتیم تنها چیزی ک خیلی سریع جواب گرفتم عسل اصل اصل کنار اگه نبود عسل های دیگ مثل بادام کوهی و بزن نک سینت ی پلاستیک فریزر کوچولو قیچی کن بچسبون ب سینت تو چند ساعت اثرشو میبینی

هزینه زیاد نکن برو داروخانه کرم شقاق سینه ژنوبایتیک یا هیدرودرم بگیر خوبه

هیدرودرم بهترین پماده دو سه باز زدم خوب شدم گذاشتم کنار

روغن حیوونیوهم زود خوب میکنه

ژنو

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ ۱۲ ماهگی