سلام مامانا پاهای بچم این جوری شده کسی میدونه چیه

تصویر
۱ پاسخ

پسر منم اینجوری بود بردم دکتر گفت حساسیت به شیرینی جات و بيسکوئيت دیگه ندادم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی