بچه ها حاله داره ؟یا من توهم زدم🫤😂

تصویر
۱۲ پاسخ

ی هاله خیلی ریزی داره بگیر زیرشیر اب و بیار بیرون هالش مشخص میشه

منفیه

آره دیدم ولی خیلی اونوره از این مارک روژان و بتا بگیر ۴روز مونده به موعود بزن اون اگه باشه نشون میده به نظرم اینماه مامان میشی

نه عزیزم هاله نداره

دو روز دیگه دوباره بزن

تاخیر داری یا مونده هنوز

یا اینکه توی عکس اینطوری دیده میشه

با اولین ادرار صبح فردا صبح دوباره تست بده

اره دارع

عکس خیلی تار هست
موعدتون کی هست؟

حاله داره از حاله بالایی باریک خط تبخیر میشه

من چیزی نمیبینم
از نزدیک شاید داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق،😘 مامان فندوق،😘 قصد بارداری
یکی که درانتظارمادر شدنه یکی که درانتظارمادر شدنه قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته نوزدهم بارداری
مامانه  دلانا مامانه دلانا قصد بارداری