خانما فولیکول ۲۵ بارداری صورت میگیره یا نه ؟

۱۳ پاسخ

۱۸ تا ۲۲ میگن مناسبه ولی گاها بزرگ‌تر از اینم شده گاها کوچیکتر هم شده ، شما اقدام کن

عالیه عزیزم

اره‌عزیزم من با ۲۰شدم

ارع عالیه
ولی من 23داشتم نشد

مال منم ۱۶بود
گف ۱۶تا ۲۰فولیکول خوبه برای بارداری اما نشدم

عالیه.

مهام معنیش چیه

عالی

برا منم 17هست اما باردار نشدم

اره

من ۲۰ داشتم ولی باردار نشدم

آره خوبه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دو جوجه مامان دو جوجه هفته ششم بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری