۲ پاسخ

آره بزرگن کیت تخمک‌گذاری بزار دو خط شد اقدام کن یا اینکه با دکترت مشورت کن برات آمپول آزاد سازی بنویسه ک بزنی بعد اقدام کنی اگ بخای بزنی باید امروز میزدی ب دکترت زنگ بزن

انشالله ک ازاد میشه. تو اقدامتو بکن

سوال های مرتبط