۶ پاسخ

سلام فولیکولات خوبه
با خیال راحت اقدام کن و بخودت استرس نده
ان شاءالله که میگیره🙃🙃

احتمالش خیلی بالاست اقدام مرتب داشته باش بدون استرس میشه ایشالا

عزیزم هر ماه ۲۰تا۲۵ درصد احتمال بارداری هست پس نگران نباش انشالله این ماه نتیجه بگیری

مونده بدنت و خواست خدا من دوبار با ۱۰تا بالغ پریود شدم

باردار میشی خوشگلم

انشاالله که صورت میگیره

سوال های مرتبط

مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری