۶ پاسخ

من فقط چنتا تیکه لباسو وسیله دارم هنوز چیزی نگرفتم😑

عزیزم میشه درخاس بدی همو داشته باشیم ،انشالله زایمان هامونو بزاریم 😍😍😍من سقفم پره نمیتونم درخاس بدم

من هنوز نچیدم ولی دیگ همه رو خریدم

من هنوز از هیچیش عکس نگرفتم
ولی تکمیل شده دیگه سیسمونیش

من ندارم هنوز هیچی🤭

موافقممم

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری