۸ پاسخ

منسوخ چیه؟من دست خیس میکشیدم گردنش بعدخشک میکردم همون پودررومیزدم خوب بود،زینک فیروزهم خوبه

من از پماد جلوگیری سوختگی که به پاهاش میزنم به گردنشم میزنم شکر خدا چیزی نشده

كرم تالك

کالاندولا

کرم خریدم میزنم

پودر میزنم من

سلام، کالاندولا

کرم تالک

سوال های مرتبط

مامان قندُ نبات🐣 مامان قندُ نبات🐣 ۱ ماهگی