بچه دوماهه سرما بخوره دکتر چ داروهایی میده؟

۳ پاسخ

علایم بچتون چیه؟دختر من سرفه و بینیش کیب بود دکترش گفت بخاطر رفلاکسه

پلارژین آزیترومایسین قطره بینی و بخور سرد
اینا چیزایی بود ک دکتر داد

پلارژین

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی