کیا از علایم بارداری فقط سینه دردشو دارن؟

۵ پاسخ

عزیزم با همون علائم باردار بودی؟

منم فقط درد سینه داشتم و بزرگ شدن کم‌کم بارگ ابی

من اولش شدید سینه درد داشتم سینه هام بزرگ شده بود اصلا طاقت نداشتم ولی الان خوب شده

فعلا اولشه کم کم علائما میاد

اولش با همون سینه درد شرو میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته یازدهم بارداری