۶ پاسخ

اره خیلی هم دوس داره

اره اتفاقا هروقت کم اشتها میشه فقط ماکارونی میخوره

اره خیلی دوست واره تنها غذایی که خیلی میخوره

اگه بخوره آره .ولی اصولا خیلی کم میخوره و دوست نداره

سلام بله

سلام آره عزیزم شاهان برعکس خودم عاشق ماکارونیه

سوال های مرتبط

مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری