بعد ۱۱ روز تاخیری بتام ۲ بود

۴ پاسخ

مال من ی بار 5.3بود منفی بود 🥲

بلاخره باردار شدی یا نه ؟؟

منم با ۹ روز تاخیر ۲ بود بتام

حداقل بالا ۱۰ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جی جی مامان جی جی هفته دهم بارداری