۴ پاسخ

آره عزیزم طبیعیه

اره منم وقتی زیاد کار کنم یا سرپا باشم همینجوری میشم در حدی که تا ۲-۳ روز بعدش فقط باید بخوابم تا بهتر شم

آره طبیعه استراحت کن عزیزم

شیاف بزار استراحت کن اروم میشی

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری