۵ پاسخ

دورتون بگردم

انشالله

چ حس خوبیه امروز همه میگن حس کردیم نی نیمون رو انشاءالله ب سلامتی بغل بگیریم نینیهامون رو😍😉

حتما خورده دیگه انشاالله بسلامتی بیادبغلت

😍😍😍😍عزیزم خیلی حس خوبیه تبریک میگم بهت

سوال های مرتبط

مامان 🤰عشق مامان مامان 🤰عشق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان بافنده مامان بافنده روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس و تودلی مامان نفس و تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری