۹ پاسخ

بیبی لند شیشه ایی محافظ دار بگیر

من بیبی لند خریدم سرش مث سینه مادره..میگن بچه هر شیشه ای از همون اول بهش بدی تا اخر همونو میگیره واس همون چیز گرون نخریدم ک بعدا بزرگ تر شد خاستم سایز بزرگ ترشو بخرم پولشو داشته باشم حداقل..بیبی لند هم ضد نفخ و کولیکه خوبه بنظرم قیمتشم مناسبه

من بیبی لند گرفتم

من دکتر براونز گرفتم ۱ و ۶۰۰

مال بچه من چیکو بود خیلیم راضی بودم،ولی سریشو میخاسم عوض کنم بدگیر اومد،یادمه سه سال پیش یدونه سریشو۲۰۰گرفتم

رفلاکس دار ۶۸۰

من گفتم اگه رفلاکس داشته باشه بخاطر اون اونت خریدم

من دکتر براون خیلی تعریفشو شنیدم

من اونت خریدم براش

سوال های مرتبط

مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه ثنا محمد مامان فاطمه ثنا محمد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری