با بتا چند احتمالا دوقلو بودن بالاعه

۴ پاسخ

من سر دخترمم که تک قل بودم هم بتام 200بود سر دوقلو هام هم بتام 200بود ربطی ندارد به نظرم

به بتا ربط ندارها من بتام ۲۰۰ بود ۳ قلو

من با یک‌روز تاخیر ۱۸۱۲ بود ولی یه قله

میگن بتات تو روز سه یا چهار تاخیر باید بالای هزار باشه

سوال های مرتبط

مامان ماه🌙لین✨ مامان ماه🌙لین✨ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی