گرید جفت من ۲۸ هفته ۰ بود چرا؟؟؟

۵ پاسخ

اشکال نداره اتفاقا بهتره جفت جوونتره
واس من ۳۱ هفته هنوز ۰ بود دکتر گف خوبه

عه ماه های اول باید صفر باشه ک
از دکترت بپرس

خوبه دیگه عالیه یعنی جفت جوونه و خونرسانی اش هم خوبه

شاید اشتباه تایپی بوده

هرچی گرید پایین تر باشه ینی جفت جوون تره بهتره ک

سوال های مرتبط

مامان Hakan مامان Hakan روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان دنیای من مامان دنیای من هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان نویان😍🥰 مامان نویان😍🥰 ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد