سلام پسرم یبوست داره چی بهش بدم خوبه

۵ پاسخ

یعنی چقدر وقته پی پی نکردع؟
میگن تا ۷ روز مشکلی نیست

نبات داغ

نبات داغ

باید ببری دکتر،شیرخشک میدی یاشیرخودت؟معمولا قطره پدی لاکت میدن روزی ۵ قطره

از داروخانه شیاف گلیسیرین کودکان بخر
یک ششمش رو شیاف کن به کوچولوت
یک دقیقه بعد شکمش خالی میشه
پسر منم از چهل روزگیش یبوست میشد چهار روز یبار به سختی دستشویی میکرد بردم دکتر شیاف داد
آب رو آتیشه

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی