بعد ۱۵ روز تاخیر بی بی زدم منفی بود😔

۶ پاسخ

خیلیییییییی حس بدیهههههه

من بی بی چک گرفتم منفی بود آزمایش گرفتم مثبت ۲۰روز تاخیر داشتم اصلأ فکرشم نمی‌گردم باردار باشم

بهش فکر نکن

بیخیال بابا
منم بعد ۲۵ روز تاخیر پریود شدم دل تو خوش نکن بهش

شاید لقاح دیر اتفاق افتاده بتا بدید

مگه میشه ؟؟پریودی ت منظم بوده یا نه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته ششم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته بیست‌وسوم بارداری
در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری