بعد عمل سرکلاژ کی بازم بریم پیش دکترمون؟

۶ پاسخ

یه هفته ده روز بعد حتما برو

من بهم گفت ی هفته دیگه بیا

همه بهم گفتن ماه بعد برو حتی ماما دکتر اما من هفته بعدش رفتم و واقعا نیاز بود چون آمپول انوکساپارین داد و استراحتمو توضیح داد

اگه علائم خاصی نداری ماه بعدش برو

عزیزم طولت چند بود؟

معمولا خود دکتر میگه

سوال های مرتبط