۷ پاسخ

من از دیروز صبح شیر ندادم ب پسرم الان سینم خیلی سفت شده و متورم چکار کنم بدوشم؟

آری باید بدوشی یا دارو میل کنی تا خشک بشوی😜

من تا ۲۰ روزگی شیر دادم بعدش دیگ ندادم دست نزدم کاری نکردم خودش خشک شد

ن نباید دست بزنی بدوشی دوباره شیر میاد ک

منم ندوشیم خشک شده بود اما الان مجدد یکم شیر اومده توش بعد 1سال دویاره

راحتین کتابی تایپ میکنین؟ من میخونم خندم میگیره😂 من که سر پسر اولم ندوشیدم خودش خشک شد

دکور باید دارو بده تا خشک بشه شیر و بعله باید بروشی تا سینه تخلیه بشه آبسه نکنه

سوال های مرتبط