بنظرتون شکمم اومده پایین؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام مامانای عزیز خدا به همتون توان بده مامانای شهریاری دکتر و بیمارستان خوب که رسیدگی شون خوب باشه تو شخ
شهریار یا تهران سراغ دارید

ن نیمده

من توگروه هاکه خوندم گفتم ازماه هشتم دیگ طول سرویکس مهم نیس اماازشماخیلی خوبه

نمیدونم خودمم گاهی نگران میشم ولی فک کنم عادیه بازم خدامیدونه..

چه با مزست😍

اره ازمنم همین جوریه

سفالیک شده

اره چقد گوگولیه😅

سوال های مرتبط

مامان ماریا مامان ماریا ۱۰ ماهگی
مامان پناه🍓 مامان پناه🍓 ۱۰ ماهگی
مامان کارن🐣🐣 مامان کارن🐣🐣 ۱۳ ماهگی
مامان نیکان🐣💙 مامان نیکان🐣💙 ۲ ماهگی
مامان آلما کوچولو❤️😍 مامان آلما کوچولو❤️😍 ۲ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد