خانما سنو وزن چندهفته رفتین؟

۱۳ پاسخ

۳۱ هفته..

من ۳۳ هفته رفتم

من سه بار رفتم
دوبارش رو خودم خاستم برم
بار آخر دکترم گفتم ک تمام شد دیگه

انشاءالله عزیزم

از26هفته دو هفته ای یک بار میرم سونوگرافی وزن 28هفته رفتم ایشالا 32هفته هم میخوام برم دعا کن دخترم وزنش عالی باشه

من ۳۰ هفته و صفر روز پایان ۷ ماهگی رفتم که ۱۸۱۵ بود

خب اونموقع هم باید یه چک بکنم وزن گیریش نرمال بوده باشه

۳۵ هفته برام نوشت

28هفته

من ۳۰هفته و ان شاءالله ۳۴هفته

من دوشنبه رفتم ۲۵دهفته و دو سه روز بودم
یکیم باز ۳۴ هفته دارم

من ۲۹هفته رفتم

من ۲۹ هفته رفتم ۳۳ هفته و ۶ روز هم برام نوشته ک برم

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقای مامان مامان فندوقای مامان ۱۱ ماهگی