خانما کسی از اقا بزرگ سیسمونی خریده؟

۹ پاسخ

بله بعضی چیزاش خوبه

مثل چند سال پیش زیاد تنوع نداره مثلا بهداشتی اینا کم داره

اره منم خرید کردم و راضی بودم

قراره برم انشالله😅

اره من نصف سیسمونی رو اونجا گرفتم خیلی کامله جنساشم خیلی خوبه

اونایی که گرفتن از اونجا عکس اگه دوس دارین بفرستین ببینیم؟

من همه رو از اونجا گرفتم

اره من خرید کردم نسبت ب چالوس ک خیلی راضی بودم و تنوع عالی بود هم جنسای خوب داشت هم قیمت مناسب بستگی ب انتخاب خود ادم هر کدوم میخواد میگیره

نه من ب امید خدا این هفته میخوام برم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد
مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی