خانما تو ۳۷ هفته و ۵ روز وزن بچه ۲۸۶۰ گرم بود تو سونو خوبه؟

۵ پاسخ

بفرمایید

تصویر

آره بابا خوبه

البته بمن گفت یکم کوچیکه دکترمم گفت دیگ رشدنمیکنه قراره زایمان کنم

من ۳۶ هفته ۳۱۰۰ بود
از شماهم فکنم نرمالع خیلی کم نیست

آره منم رفتم ۲۷۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی روزهای ابتدایی تولد
مامان علی🪽👼🏻 مامان علی🪽👼🏻 روزهای ابتدایی تولد