۴ پاسخ

پسر و دختر نداره،برای سزارین باید۳۸هفته کامل باشی،برای طبیعی هم تا چهل و یک هفته میتونه طول بکشه

مگر فرق داره اگر طبیعی باشید تا موقعی ک دردتون شروع بشه سزارین باشید ۳۸هفته

🤣🤣🤣چه ربطی به دختر و پسر داره مگه پسر زودتر کامل میشه

پسرودختر نداره حدود 38 هفته

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه مامان دلماه هفته دهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری