۲ پاسخ

اره برامنم اینطوریه

نی نی اوایل توو‌ لگن و واژنه دیگع،بعد کم کم میره بالا.
زیاد میشینی بهش فشار میاد عزیزم.
چیز خطرناکی نیس،اما سعی کن نشستی هم اگه میتونی پاتو دراز کن.
اگه هم نه،هر نیم ساعت حداقل پا شو یکم راه برو یا دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری