۴ پاسخ

من که با شیر پاستوریزه فرنی و شیر برنج درست میکنم یعنی دکتر گفت حتما پاستو ریزه باشع

یعنی باای میشه

تو دفترچه بهداشت نوشتس با شیر پاستوریزه میشه درست کنیم

نهههههه

سوال های مرتبط

مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی