۵ پاسخ

جاری من تخت جمشید سزارین شد خیلی راضی بود من خودمم خیلی پرس و جو کردم انتخابم تخت جمشیده

منم لایک کن ببینم نظراتو

کسی بیمارستان امام خمینی شهریار زایمان داشته؟؟
قیمت تخت جمشید طبیعی چقدره؟؟

من زایمان کردم بیمارستان خوبی بود الانم تعریفش میکنن

سزارینی ی طبیعی ؟

سوال های مرتبط

مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی