۱ پاسخ

من آرد برنج و با آب جوش میزارم میپزه بعد بادوم پوست کنده که با پشت الک آسیاب کردم و با یکی یا دوتا پسته الک شده میریزم توش یه کوچو لو هم شیرینش میکنم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی