سزلرین سخته ...

۵ پاسخ

نه نبود خداروشکر

اگ یکی کنارت باشه هم تو بیمارستان هم روزای اول تولد بچت اصن سخت نیس. درداشم با شیاف قابل تحمله. برا اینکه سردرد نگیری‌ام حتما بعد ک اجازه دادن چیزی بخوری نسکافه بخور

من از بی کسی الکی درد کشیدم😅
مامانم و مادر شوهر و خاله شوهرم کنارم بودن
من درد میکشیدم بعدش. بهم یاد اوری نمیکردن شیاف بذار دختر روز چهارم یادم ا‌ومد ک شیاف ها م نا مرتب میذارم
حتما نذار دردت شروع بشه شیاف بذاری
روز های اول هر ۶ ساعت بذار بعدش هر ۸ ساعت

امن دو دردو کشیدم طبیعی اولش سخته سزارین روز بعد عمل

عهههه تجربتو بزار
مبارکه عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۵ ماهگی