سلام خانوما.کشیدن بخیه درد داره؟سزلرین

۱۱ پاسخ

اصللللللا درد نداره

مال منو به دکترم گفتم زیبایی برام بخیه بزن .ی جوری زده اصلا دیده نمیشه نخشم جذبی بود

مال من جذبی بود. .

اصلا قلقلک میاد فقط

اصلا درد نداره منم استرس زیاد داشتم ولی خداروشکر اصلا نفهمیدم چجوری کشید

من خودم کشیدم اصلا درد نداشت

درد نداره خواهر ....تا سالیان سال هم جای بخیه هات بی حسه

نه اصلا

نه اصلا

اصن
ولی من لامصب میترسم سر دخترم کشیدم میدونم درد نداره ولی باز استرس دارم😅😅

اصلا متوجه نمیشی ۲ ثانیه هم زمان نمیبره

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان کوچولو🌸 مامان کوچولو🌸 ۳ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی