اصللللللا درد نداره
مال منو به دکترم گفتم زیبایی برام بخیه بزن .ی جوری زده اصلا دیده نمیشه نخشم جذبی بود
مال من جذبی بود. .
اصلا قلقلک میاد فقط
اصلا درد نداره منم استرس زیاد داشتم ولی خداروشکر اصلا نفهمیدم چجوری کشید
من خودم کشیدم اصلا درد نداشت
درد نداره خواهر ....تا سالیان سال هم جای بخیه هات بی حسه
نه اصلا
نه اصلا
اصن
ولی من لامصب میترسم سر دخترم کشیدم میدونم درد نداره ولی باز استرس دارم😅😅
اصلا متوجه نمیشی ۲ ثانیه هم زمان نمیبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.