سلام خانوما بخیه کشیدن درد داره ؟؟

۱۰ پاسخ

نه من خودم کشیدم

ن اصن درد نداره اگه سزارینی 1دقیقه هم طول نمی کشه اصن نمیفهمی

حتی حس نمیکنی

ن همون خونه بده یکی برات بکشه. اصلا درد نداره ـ براطبیعی جذبی هس و نیاز ب کشیدن نداره

سلام نه عزیزم منم کشیدم درد ندارع

منم فکر میکردم خیلی درد داره ولی اصلا درد نداره کلا یه دقیقیست

نه من خودم برداشتم

نه عزیزم

اصلا درد نداره البته بخیه سزارین درد نداره طبیعی نمیدونم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🥰 مامان تو دلی🥰 ۱۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان کیان💙🩵 مامان کیان💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی