نه من خودم کشیدم
ن اصن درد نداره اگه سزارینی 1دقیقه هم طول نمی کشه اصن نمیفهمی
حتی حس نمیکنی
ن همون خونه بده یکی برات بکشه. اصلا درد نداره ـ براطبیعی جذبی هس و نیاز ب کشیدن نداره
سلام نه عزیزم منم کشیدم درد ندارع
منم فکر میکردم خیلی درد داره ولی اصلا درد نداره کلا یه دقیقیست
نه من خودم برداشتم
نه عزیزم
اصلا درد نداره البته بخیه سزارین درد نداره طبیعی نمیدونم
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.