خانوما کشیدن بخیه درد داره؟؟

۷ پاسخ

نه اصلن ترسش بیشتر درد داره تا خوده درد کشیدن

من خودم تو خونه کشیدم

ن اصلا

یه پماد میزنن بعد میکشن اون نخ بخیه هم چرب ماننده درد نداره نترس

یکم زیاد نیست

تنها چیزی که درد نداره همین بخیه س

نه

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان کیان💙🩵 مامان کیان💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی