خانوما کشیدن بخیه سزارین درد داره؟

۱۳ پاسخ

نه متوجه نمیشی اصلا

نه بابا من که اصلا هیچی حس نکردم

نه اصلا

نه سر سر اصلا متوجه نمیشی

اصلا من فک کردم درد دار اصلا نداشت خودمم کشیدمشون البته با کمک شوهرم یطرفش قیچی کردم بعد ب ارومی کشیدمش

نه عزیز اصلا

نمیدونم ولی داداش کوچیکه من پاش عمل شد توش یه چیزی شبیه میله گذاشتن میگفت موقع بخیه کشیدن اصن دردم نیومد

نه اصلا درد نداره

یکم میسوزه فقط

اولش یکم میسوزه بعدشو اصلا نمیفهمی

نه اصلا

خیر به هیچ عنوان

نه ، اونجا هنوز بیحسه،نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان کیان💙🩵 مامان کیان💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۵ ماهگی
مامان نفس۲ مامان نفس۲ ۱۴ ماهگی
مامان آراد👼🫀 مامان آراد👼🫀 ۷ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۷ ماهگی