منم خیلی ترسو هستم درد نداره چون بی حس اون قسمت بدنت
حس کشیده شدن چیزی رو داره
خوشبحال تون بچه ها تون 10 روز هست چقدر خوبه حس قشنگه🥹 هست دلم میخاد برکردم به اون روز زایمانم 😔دلم تنگ شد🥹😭😭
طلا میخوای اقساطی بدون پیش پرداخت
خرم اباد هست فالو کنید
من اصلا دکترمم نبود رفتم اورژانش ۵ هزارتومن تیغش شد و پرستار ک سوزن میزنن بخیه رو کشید همین
نه اصلا، فقط یه سوزش خیلی ریز حس میکنی
ن اصلا من متوجه نشدم
نه عزیزم
منم فکر میکردم خیلی درد داره
از ترسش فشارم افتاده بود اصلا متوجه نشدم ک کشید
نه هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.