برای من بارداری دومم شوهرم کشید
من زایمان دومم خودم کشیدم
برای من درد داشت نه زیاد آخه بخیه هام دونه دونه بود
وای یاد خودم افتادم وحشت داشتم میگفتم نرم بخیه رو بکشم در این حد😂
ولی رفتم دکتره داشت باهام حرف میزد یهو گف بلند شو
گفتم بخیه رو کشیدین مگه😳گف اره تموم شد
هیچی نفهمیدم
نه اصلا دردی حس نمیکنی
نه اصلا نمیفهمی کی کشیده شد!
نه اصلا من برا 3 تا زایمانمم خودم کشیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.