خانوما کشیدن بخیه درد داره؟

۷ پاسخ

برای من بارداری دومم شوهرم کشید

من زایمان دومم خودم کشیدم

برای من درد داشت نه زیاد آخه بخیه هام دونه دونه بود

وای یاد خودم افتادم وحشت داشتم میگفتم نرم بخیه رو بکشم در این حد😂
ولی رفتم دکتره داشت باهام حرف میزد یهو گف بلند شو
گفتم بخیه رو کشیدین مگه😳گف اره تموم شد
هیچی نفهمیدم

نه اصلا دردی حس نمیکنی

نه اصلا نمیفهمی کی کشیده شد!

نه اصلا من برا 3 تا زایمانمم خودم کشیدم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🥰 مامان تو دلی🥰 ۱۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان کیان💙🩵 مامان کیان💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۸ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی