خانوما کشیدن بخیه درد داره؟🥲

۵ پاسخ

نه بابا. من خودم تو خونه کشیدم

نه اصلا نمیفهمی شکمت هنوز بی حسه ولی بعدش راحت میشی انگار

نه درد نداشت مال من آخرش یکم سوزش داشت

ن ولی حس چندشیه

نه اصلا نمی فهمی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان تو دلی🥰 مامان تو دلی🥰 ۱۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان کیان💙🩵 مامان کیان💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی