خانوما بخیه کشیدن درد داره

۹ پاسخ

نه اصلا

نوووووووو اصلااااااااا

اصلا متوجه نمیشی کی کشید

منم فکر میکردم درد داره کلی میترسیدم ولی نداشت

اصلاااا

نه اصلا دردی حس نمیکنی

نه اصلا

بخیه معمولا جزبیه خودش میفته نمیکشن

نه اصلا تنها بخش سزارین که درد نداره

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🥰 مامان تو دلی🥰 ۱۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان کیان💙🩵 مامان کیان💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی