کشیدن بخیه طبیعی درد داره خانوما؟

۹ پاسخ

نمیکشی که خودش جذب میشه

باید جذبی باشن🧐

طبیعی خودش بخیه ها میوفتن من سر ۱۲ روز افتادن

خیلی🙂

نمیکشن خودش میفته فقط بعد 10 روز اگر دکترت سرشو ینی اضافشو قیچی کنه دردت کم میشه

بی حسی میزنن ن نداره

خودش میفته

اصلا طبعی ک بخیه نمکشن خودش میفته

من شنیدم خودش میفته

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🥰 مامان تو دلی🥰 ۱۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان کیان💙🩵 مامان کیان💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی