جذبیه خودش میفته
منم بیرونی ها خودشون افتادن
تنها برنامه بارداری و زایمان که درد نداره همین کشیدن بخیه هست
سزارین که جدبی نباش اره میکشن نه درد هیچ نداره قبلش یه حموم برو بخیه ات ابخوره نرم باش
وای تو دیگ درد طبیعی تحمل کردی کشیدن بخیه فک نکنم سرسوزن درد داشته باشه 😅😅
نمیکشن خودش جذب میشه
من بیرونیارو برام کشید دیگه تونستم راحت بشینم
خودش میوفته لازم نیست بکشی
طبیعی خودشون میوفتن نباید دست بزنی بهشون
نه خیلی خیلی کم
خودش میفته
نه اصلا منم انقد استرس داشتم اما انگار یه نخورد روی شکمم کشیدن تمام
بخیه طبیعی روکه نمیکشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.