اصلا درد نداره
ن اصلا درد نداره
اصلاااااا
تنها بخشی از پروسه بچه دار شدن هست که هیچ دردی نداره😂
یبار من همین سوالا پرسیدم
یه مامانی برگشت بهم گفت از اولین قدم بعد از زایمان که دیگه سخت تر نیست...☹️
ینی هیییچدردی نداره،نگران نباش
نه بابا هیچی متوجه نمیشی
نه عزیزم اصلا هیچ دردی متوجه نمیشی نگران نباش
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.