ن اصلا متوجه نمیشی
نه اصلا هیچییی نمیفهمی
لطف جواب بدید خانومای ک سزارین کردین درد داره طبعی بچه بیاری درد داره یا سزارین
سلام تو رو خدا میگن سزارین بعد اینک از اتاق زایشگاه میای بیرون درد داری راسته
فدات شم کم پیدایی خوبی؟آرش جان خوبه 🥺
نه اصلا
نه اصلا سبک میشی.
انگار یه خار از بدنت بکشن بیرون راحت میشی بدون درد.
نه اصلا هیچی
نه حتی یه ذره
شما به من بگو سزارین درد داشت؟چطور بود؟
نه اصلا
نه اصلا متوجه نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.