سلام مامانا کشیدن بخیه سزارین درد داره یا ن؟

۱۲ پاسخ

ن اصلا متوجه نمیشی

نه اصلا هیچییی نمیفهمی

لطف جواب بدید خانومای ک سزارین کردین درد داره طبعی بچه بیاری درد داره یا سزارین

سلام تو رو خدا میگن سزارین بعد اینک از اتاق زایشگاه میای بیرون درد داری راسته

فدات شم کم پیدایی خوبی؟آرش جان خوبه 🥺

نه اصلا

نه اصلا سبک میشی.
انگار یه خار از بدنت بکشن بیرون راحت میشی بدون درد.

نه اصلا هیچی

نه حتی یه ذره

شما به من بگو سزارین درد داشت؟چطور بود؟

نه اصلا

نه اصلا متوجه نمیشی

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣💙🍼 مامان نویان🐣💙🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان پسته❤️ مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان ایران دخت🥹🌷 مامان ایران دخت🥹🌷 ۴ ماهگی